Ana içeriğe atla

Hello Baby :)


Uzun zaman sonra bir blogum olduğunu hatırladım. Aslında hep aklımdaydı ancak bir türlü geri dönecek enerjiyi kendimde bulamamıştım.
Şimdi ise geri dönüyorum hemde bir değil iki kişi olarak :)
Evet uzun zamandır burada olamamamın minicik bir sebebi var :)

İçimde benimle büyüyen, beni her geçen daha çok hayata bağlayan, bu hafta bir  havuç büyüklüğünde olan minicik bir beden.


Evet doğru anladınız hamileyim :) Çeyiz alışverişlerimi anlattığım, nişan detaylarımı paylaştığım blogumda şimdi hamilelik günlerimi paylaşacağım.

21 Haftalık olan mucizemin hayatımıza nasıl dahil olduğunu, bunun haberini nasıl aldığımızı nasıl bir süreç yaşadığımızı cinsiyetini bir sonraki postta paylaşacağım.
Şimdilik çok öpüyorum sizleri :)

Kendinize güzel bakın :)


Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Hayırlı olsun :) Gelecek postu sabırsızlıkla bekliyoruum

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim canım ne güzel bir haber bu :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder