Ana içeriğe atla

Botanicals Fresh Care - Kişniş Güç KaynağıMaske Yorumlarım

BOTANICALS FRESH CARE KİŞNİŞ GÜÇ KAYNAĞI MASKE

Merhabalar,
Bugün sizlere Loreal Markasının Botanicals Fresh serisinden Kişniş Güç kaynağı maskesinden bahsedeceğim.

Yaklaşık 2-3 aydır düzenli olarak bu maskeyi kullanıyorum ve artık sizlere bahsetmeye hazırım.
Bu serinin en önemli özelliği, önemli bitkilerden yararlanarak saçlara baskım sağlamak.
Benim saçlarım çok güçsüz ve dökülmeye çok müsait olduğu için yeni bir maske arayışındaydım ve indirimde bu ürünü görünce denemek istedim.
İçerisindeki kişniş tohumu, soya ve hindistan cevizi yağı bulunan bu maske ile saçların daha güçlü ve az dökülmesinin sağlandığı vaat edilmektedir. 

Ürün özellikleri
-       Silikon, paraben, renklendirici içermez.
-       Kişniş tohumu yağı ve Omega 6 bakımından zengindir.


Ürünü ben duş yaparken ıslak saçıma uyguluyorum ve yaklaşık 5 dakika bekletmeye çalışıyorum ama hızlıca duş almam gerekirse saçımda beklete bildiğim kadar bekletip duruluyorum.
BOTANICALS FRESH CARE KİŞNİŞ GÜÇ KAYNAĞI MASKE
Ürün Yorumlarım
  • İçerisinde parfüm bulunmadığı için kapağı açınca maskeden yoğun bir bitki kokusu gelmektedir. Bitki kokularından hoşlanmayanlar ürünü koklamadan almasın. Çünkü saçtan kokusu hemen arınmıyor.
  • Silikon, paraben ve reklendirici içermemesi benim bu ürünü tercih etmemdeki en büyük etken.
  • Saçtan çabuk arınıyor.
  • Saçı yağlandırmıyor.
  • Saç dökülmesini azaltıyor mu bilmem ama kırılan saç uçlarıma iyi geldi.
Kısaca ben bu maskeden memnun kaldım bir daha alır mısın diye sorarsanız, serinin diğer maskelerini merak ediyorum bitince diğerlerinide denemek istiyorum :)

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar