Ana içeriğe atla

La Roche Posay Toleriane Creme Mousse Temizleyici Krem Yorumlarım





La Roche Posay Toleriane Creme Mousse

Herkese selamlar,
Bugün sizlere Dermokozmetika.com’da denemem için gönderilen La Roche Posay markasının toleriane temizleyici kreminden bahsetmek istiyorum. Bu ürün bende tam makyaj temizleme jelim bittiği zaman geldi. Böylece temizleme kremini tam olarak deneyimlemiş oldum.
Bu ürün karmadan yağlıdan dönük hassas ciltler için özel üretilmiş bir temizleme jeli. İçerisinde sabun, parfüm ve paraben içermemesi en güzel özelliklerinden bazıları.

La Roche Posay Toleriane Creme Mousse

Öncelikle üründen fındık büyüklüğünde elinize alıp kullanmanız yeterince köpürmesine olanak sağlıyor. Paketi açtığınızda anda burnunuza beyaz sabun kokusu geliyor. Bu koku benim hoşuma gidiyor. Kullandıktan sonra cildinizde bu koku kalmıyor.
Ürünün vaatleri arasında cilde esneklik kazandırma, yumuşaklık ve narin bir temizlik var.

La Roche Posay Toleriane Creme Mousse

Benim yorumlarıma gelirsek cildi makyajdan çok güzel temizliyor, cildin biraz gerilmesine neden olsa da güzel bir nemlendirici ile cildiniz kendine geliyor. Ürünü kullandığım dönemde herhangi bir sivilcelenme olmadı aksine sivilcelerimin sönüp kurumasını sağladı.
Bu nedenle ben bu ürünü çok beğendim. Elimdeki bitince de almayı düşünüyorum fiyatı şuan Dermokozmetika’da 37,42 tl indirimden faydalanmak isteyenlere duyurulur :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. La Roche -Posey ürünlerini bende çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Blog keşif etkinliğinden geliyorum, takibe aldım sizi bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Beyaz sabun kokusu benim de hoşuma gider...Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  4. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum bu tatlı blogunuzu takibe aldım :) bana da beklerim. sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bi tanıtım olmuş başarılı bir ürün.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Bu ürünün daha iyi bir tanıtımı yok bravo

    YanıtlaSil

Yorum Gönder