Ana içeriğe atla

5 Blogger 1 Ürün : Sleepy Ürünleri İncelemesi


sleepy ıslak mendil

Herkese merhaba,

Evet biliyorum bloga yazı yazmayalı çok uzun bir ara oldu.  Sürekli dönmek istedim aslında ama hep bir mani çıktı ama şimdi 5 blogger 1 ürün yazısı ile karşınızdayım.

Bu hafta biz sizlere Sleepy ürünlerinden bahsedeceğiz. Aslında bebek bezleri ile pazarda yerini alan Sleepy markası çeşitli ıslak mendil ve makyaj temizleme mendilleri ile adından söz etmeye başladı.

Bebek bezlerini deneyimleme fırsatımız olmadığı için biz bu markanın ıslak mendil ve makyaj temizleme mendillerini denedik.

Ürünler hakkında yorumlarıma başlamadan önce sizlere bu markanın bir kampanyasından bahsetmek istiyorum. Eğer bu markanın ürünlerini merak ediyor ama almaktan çekiniyorsanız. Buradan deneme bebek bezlerine ulaşabiliyorsunuz. Böylelikle ürünü hem siz hemde bebeğiniz denemiş oluyor :)


sleepy ıslak mendil

Sleepy markasının ıslak mendillerinin en güzel özellikleri, içerisinde parfüm, alkol ve paraben bulunmaması. Ayrıca bu mendiller doğal liflerden elde edilmiş içerisinde saf su bulunuyor. Böylelikle gönül rahatlığı ile bebişlerinizin poposunda kullanabilirsiniz :)

Yumuşacık yapısı, açılır kapanır kapağı ile uzun süre ıslaklığını yitirmeden bu ıslak mendilleri kullanabilirsiniz.

sleepy ıslak mendil

Bana gelen bir diğer ıslak mendil ise elmalı :) Paketi açar açmaz elma kokusu etrafa yayılıyor bu mendillerde diğer ıslak mendil gibi yumuşacık ve açılır kapanır kapağa sahip.

makyaj temizleme mendili

En çok merak ettiğim ürün ise elbette bu makyaj temizleme mendili oldu. İçerisinde bulunan salatalık özleri sayesinde çok rahatlatıcı bir etkisi var. Bir mendil günlük makyajınızı temizlemenize yetiyor.

Ben bu mendili beğendim haftasonları bir yere gittiğimde yada yorgun geldiğim günlerde elim direk bu makyaj temizleme mendillerine gidiyor :)
sleepy

Kısaca ben bu markanın ürünlerini, dokusunu ve kokusunu çok beğendim. Bu ürünler nerede satılıyor Mehtap derseniz Sleepy markasının online satış imkanı var böylece kampanyaları takip edip uygun fiyata hemde ücretsiz kargo ile bu ürünleri deneyebilirsiniz :)

Diğer blogger arkadaşlarımın yorumlarını okumadan geçmeyin :)

 İlken'in yorumları için Cadininİkizi Bloguna.
İlke'nin yorumları için İlkee.com'a
Pınar'ın yorumları için Miss Poine Bloguna
Özlem'in yorumları için  Ozinin Makyaj Böcesi Bloguna.

bakmayı unutmayın :)

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)


Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Ben daha önce dayımın kızı için yaptığım bebek sepetinde bu markayı tercih etmiştim. Çantaya atmalık cep boy ıslak mendillerini de seviyorum. Hatta gül kokusunu pek tercih etmeyen biri olarak, sevdiğimi bile söyleyebilirim.

    YanıtlaSil
  2. Sleepy salatalık özlü makyaj temizleme mendilini şu ara kullanıyorum.Memnunum..Sizi + ekledim.Ben de http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim.Sevgiler....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder