Ana içeriğe atla

SkinCode Blogger Şenliği

skincode

Herkese merhabalar,
yaklaşık 3 hafta önce katıldığım Skincode etkinliğinden bahsetmek istiyorum sizlere. Evet baya oldu ama benim ancak yazısını yazmaya fırsatım oldu :) Skincode markasını duydunuz mu bilmiyorum ancak Skincode bir İsviçre markası. Yani o çok duyduğumuz İsviçreli bilim adamlarını araştırmalarına göre cümlesini gerçekleştiren bir marka :)

skincode

Skincode markası bu blogger etkinliğini Kartal Titanic Business Hotel'de gerçekleştirdi. Ben Skincode markasını daha önce birçok blogger arkadaşımdan duymuştum ama hiç kullanma fırsatım olmamıştı. Bu nedenle bu etkinlikte tanıtılan ürünleri dikkatlice dinledim ve hem sizler hemde kendim için notlar aldım çünkü bu etkinlikte güzellik Uzmanı Leyla hanım bize doğru bildiğimiz yanlışlardan bahsetti.
En yakın zamanda bu yanlışlardan sizlere bahsedeceğim.

Etkinlikte Essential ve Exculisive serilerine yer verdiler. Böylelikle bu serilerin içinde bulunan aktif bileşenleri ve cildimize faydalarını detaylı şekilde öğrenme fırsatımız oldu.

skincode

Bu etkinlikte bizlere de denememiz için ürünlerden oluşan bir paket hediye ettiler. Bende ürünleri denemeye hemen başladım hatta Essentials Pore Refining Mask'ı ilk kullanımda bile çok sevdim, bitmesin diye az az kullanıyorum. Ürünler hakkında yorumlarım çok kısa zamanda blogda yerini alacaktır.

skincode

Etkinliğin sonunda pastalarımızı kesip uçan balonlarımızı gökyüzüne saldıktan sonra bu güzel etkinlik son buldu. Gerçekten çok eğlendim ve güzel bir gün geçirdim bu nedenle herkese buradan tekrar teşekkür ediyorum :)

skincode

Bu arada Skincode ürünlerini yetkili eczanelerde ve eczanelerin online satış yapan sitelerinde bulabilirsiniz. Ürünler hakkında daha detaylı bilgiler için Skincode sayfasının sosyal medya hesaplarını takip edebilirsiniz :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. RESİMLERE BAYILDIM MERAK ETTİĞİM BİR MARKA BENİMDE :)
    YORUMLARINI BEKLİYORUM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yorumlarımı yazıcam inş canım :) Beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Son fotoğrafa özellikle bayıldım, içim açıldı. İsviçre'li bilim adamlarına güvenen biri olarak, etkinlik çok ilgimi çekti. Keşke ben de davetli olsaydım dedim okurken :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir etkinlik olmuş, hepsi çok güzel görünüyor. kaleminize sağlık:)
    blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu gfcde takibe aldım, bende beklerim sevgilerle!:)
    http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar!
    Blogger keşif etkinliğinden geliyorum, bloğunuzu takibe aldım^^
    Siz de takip ederseniz çok sevinirim:

    vintagenmakeup.blogspot.com

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder