Ana içeriğe atla

5 Blogger 1 Ürün : Lesoleil Şampuan

Lesoleil Şampuan

Herkese merhabalar, 
bugün sizlere Lesoleil şampuandan bahsedeceğim. Bu şampuan bizlere firma tarafından denememiz için yaklaşık1,5 ay kadar önce gönderildi. Bende sizler için denemeye başladım.

Lesoleil güneş görmeyen saçlar için üretilen içerisinde 10 farklı vitamin bulunan bir şampuan. Güneş görmeyen saçlar dediğimizde ilk aklınıza başörtü kullananlar geliyor olabilir ama günlük hayatında şapka, bone, kask gibi ürünler kullanan kişilerinde saçları güneş görmediği için bu ürünü tercih edebilirler. Yada benim gibi tüm günü ofiste geçiren kişilerde güneşin yararlı etkinlerini ne yazıkki alamıyor.
İş bu şampuanda güneşin faydalarından yararlanamayan kişilere öneriliyor. Lesoleil şampuanın içerisinde 10 farklı mineral ve bitki bulunuyormuş. Bunlar;
Lesoleil Şampuan
  • Aloe Vera
  • Biberiye
  • Bezelye
  • Isırgan Otu
  • Çörek Otu
  • Çinko
  • Magnezyum
  • Bakır
  • Silis
  • Demir

Ürün yorumlarıma gelecek olursak. Ürünün köpürmesi ve verdiği temizlik hissi çok güzel. Ancak benim saçlarımda kepeklenmeye ve kaşınmaya neden oldu. Ürünü kullandıktan ertesi gün saçlarım kaşınmaya başlıyordu. Ve daha hızlı yağlanmaya neden oldu. Hal böyle olunca 3 haftalık kullanım sonunda ürünü kullanmaktan vazgeçtim.
Ürünün en iyi yanı ise içerisinde paraben ve sülfat gibi zararlı bileşenlerin olmaması.

Kısaca ben üründen memnun kalmadım. Ama diğer kızlarında yorumlarını okumadan geçmeyin :)

 İlken'in yorumları için Cadininİkizi Bloguna.
İlke'nin yorumları için İlkee.com'a
Pınar'ın yorumları için Miss Poine Bloguna
Özlem'in yorumları için  Ozinin Makyaj Böcesi Bloguna.
bakmayı unutmayın :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Ay bende de kaşıntı yaptı. Sebebini çözemedim hala ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. İlke henüz yazısını yayınlamamış ama suan için kaşıntı yaşamayan tek kişiyim sanırım :)) Normalde böyle sıkıntıları ben yaşarım genelde :) Ellerine sağlık canım her zamanki gibi fotoğraflar da çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Sana böyle bir etki yapması kötü olmuş .Ben ise çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. This is really attention-grabbing, You’re a very professional blogger. I’ve joined your rss feed and look forward to seeking extra of your great post. 
    Commercial Voice Over

    YanıtlaSil

Yorum Gönder