Ana içeriğe atla

#ozgurlukkadinlabaslar Etkinliği Sponsorları

Herkese merhabalar,
bu haftanın ilk postu geçen haftalarda katıldığım Özgürlük Kadınla Başlar etkinliğinde  katılan sponsorlarla yapıyorum. Her blogger etkinliğinde olduğu gibi bu etkinlikte de bir çok firmamız bizleri unutmamış ve hediyeler göndermişler. Her bir ürünü denemek ve blogda bahsetmek için sabırsızlanıyorum. 

Daha önce etkinlikten kareler paylaştığım postumu okumadıysanız buradan o posta ulaşabilirsiniz.


Eğer sizde benim gibi yağlı bir cilde sahipseniz cilt maskeleri vazgeçilmeniz olmuştur. Bu cilt maskeside açıkcası çok ilgimi çekti içeriğinde zengin mineralli su bulunun bu maskeyi denemek için sabırsızlanıyorum. Eğer bu maske hakkında detaylı bilgi almak isterseniz buraya tıklamanız yeterli.  


Burock markası, daha önce birçok blogger arkadaşımda gördüğüm ve yorumlarını okuduğum bir marka. Bu etkinlikte bizlere yaşlanma etkilerine karşı krem yollamışlar. 



Hepsiville yeni tanıştığım bir marka daha önce adını duymamıştım ancak sabunu kullanmaya başladım ve gerçekten kokusuna bayıldım. Diğer ürünleride denemek için sabırsızlanıyorum :)




Argan Cure markası Ayak Bakım Kremi,El Kremi ile birlikte Manikür ve Pedikür uygulama setleri göndermiş. Bu hafta manikür ve pedikür setlerini denemeyi düşünüyorum.



Mat kozmetik bizlere Esterel marka göz kalemi hediye etmiş ben kullanmaya başladım. Sürümü çok kolay akma ve dağılma olmuyor diğer kullandığım göz kalemlerine nazaran ucu yumuşacık ve harika renk veriyor hani derler ya yağ gibi bir kalem :)



Son zamanlarda sosyal medya ve bloglarda sıkça okuduğum ve çok merak ettiğim Quinoa Şampuan'ı bizlerle hediye olarak Prozinc yollamış.



Sponsor arasında Bebak markasıda var. Adını çocukluğumdan beri duyduğum bu markanın ürünlerinden hep memnun kaldım. Bu nedenle güvenle tavsiye edebileceğim bu marka bizlere durulanmaya saç kremi yollamış. Şimdiden bu saç kremi vazgeçilmezim oldu. Duştan sonra karışan saçlarım bu sıvı saç kremi ile çok kolay taranıyor :)



İlk defa adını duyduğum Ogobongo bizlere o kadar güzel çoraplar yollamışlarki resmen hayranı oldum :)




Mediwell markası minnoş dudak bakım kremi ve ateş düşürücü bantlarından hediye etti bizlere. Ayrıca bunların yanında çok güzelde bini manikür seti yollamışlar.



Daha önce hiç kullanmadığım bir marka olan Revox da sponsorlarımız arasındaydı bizlere saç kremi yollamışlar. En kısa zamanda deneceğim :)



Etkinliğimize çok şirin keçeden broşlar ile katılan Dem keçe tasarım bu Frida broş ile beni çok mutlu etti :)



Sinoz bizlere yüz ve vücut kremi yollamış. Kullanmaya başladığımdan beri nemlendirmesini ve kokusunu çok sevdiğim bir krem oldu kendisi.



Eyüp Sabri Tuncer benim çocukluğumun markası ve ürünlerini çok beğendiğim ve güvendiğim bir firma bizlere zeytinyağlı el kremi hediye olarak yollamış severek kullanmaya başladım bile.




Lesaoleil Şampuan tüm gün güneş görmeyen baş örtü ya da bone kullanan saçlar için üretilen özel bir şampuanmış daha önce reklamlarda ve bazı sosyal mecralarda görmüş ve merak etmiştim. 



Sivilce ve Siyah Nokta karşıtı Visibly Clear serisini denememiz için yollayan Neutrogena markasının daha önce peelingini kullanmış ve çok memnun kalmıştım.



Cosmed Türkiye benim ürünlerini çok beğendiğim ve kullandığım tüm ürünlerinden pozitif etki gördüğüm bir marka. Bu etkinlikte bizlere Sivilce kontrol jeli göndermişler. Dönem dönem çıkan sivilcelerime çare olsun diye kullanmaya başladım ben :)



Bu şirin bozuk para çantası ile bize Hobi Keçenin hediyesi.



Masaj yağları ve soğuk vücut parafini hediye eden Calvien markası,  birçok güzellik ve spa merkezlerinde, nemlendirme, çatlakların giderilmesi, selülitli bölgelerin giderilmesi, sarkmış bölgelerin toparlanması gibi uygulamalarda yardımcı ürün olarak kullanılan soğuk vücut parafini ile dikkati çekti.



Leke kapatıcı özelliği ile tanınan Dermacover mineral fondoten gerçekten son dönemlerde çok ihtiyacım duyduğum bir üründü bu nedenle çok mutlu oldum görünce.



Daha öncede peeling ve nemlendirici kremini kullanıp çok memnun kaldığım Biota markası bizlere aynı ürünlerden hediye etmiş. Tamda nemlendiricim bitmişken bu hediye gerçekten süper oldu :)



Minval yayınları bizlere İçimdeki Marilyn kitabını yollamışlar. Okumaya başladım bile :)



Masamız da bizi bekleyen birbirinden güzel maskeler Deli pazarına aitmiş :)



Bu güzel sürahi, kurabiyelik ve seramik cezveyi Ew's Kitchenware bizlere hediye etti.

Angels Secret - Bizimlekazan.net


Angels Secret özel günlerimizde aradığımız rahatlığı ve hijyeni sağlayan Network Marketing ile bizimlekazan.net üzerinden satışı yapılan bir marka. 

Saray Büskivi

Saray markası gerçekten çok cömert davraanmış ve bizlere bir kutu abur cubur yollamış.



Sek dünyası bize sınırlı sayıda üretilen süt bezelye, bebek bamya, salep ve meyve sularından göndermişler. Salep ve meyve suyunu bitirdik bile ama henüz cesaret edip konserverleri açamadım :)

Tat Makarna


Tat makarna bizlere bir sürü makarna yanında un ve irmik yollamış. Ben makarnaları bitirdim bile ne yemek yapsam diyen benim için tam bir kurtuluş yöntemi makarnalar :)

Haceri Simya


Haceri Simya adını ilk defa duyduğum bir marka ama bize çok cömert davranarak bir sürü denememiz için organik cilt bakım ürünü yollamışlar. Ben denemeye başladım ürünleri yakında yorumlarım blogda olur :)


Yazması bile uzun süren birbirinden güzel bu hediyeler için önce Esra'ya sonrada destek olan tüm firmalara çok teşekkür ediyorum. Herşey çok güzeldi kullandıkça Esra'yı hatırlayacağım buradan onu kocaman öpüyorum :)


Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. keçe cüzdana bayıldım güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Ah ne kadar güzel hediyeleriniz olmuş canım hepsini güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder