Ana içeriğe atla

#ozgurlukkadinlabaslar Blogger Etkinliği

kafeist bistro

Herkese selamlar ve mutlu haftalar,
Bu haftanın açılısını bir etkinlik ile yapacağım ve sizlere cumartesi günü katıldığım bol eğlenceli enerjisi tavan yapmış blogger arkadaşlarımdan birinin düzenlediği kahvaltı etkinliğinden bahsedeceğim :) Bu etkinliğin adı Özgürlük Kadınla Başlar :)
Bizde özgürlük kadınla başlar deyip 15 bayan blogger bir araya geldik :)



Etkinliğin sahibi kırık şemsiye blogunun tatlı mı tatlı yazarı Esra yeni yıla hızla giriş yapıp ikinci etkinliğini gerçekleştirdi. Beni davet etmesiyle ilk defa tanışma fırsatım oldu, iyiki Esra ile tanışmışız çünkü çok güzel bir enerji aldım kendisinden :) Neşeli, kıpır kıpır, enerji dolu kendisi :))

tatlımo



Esra etkinlik yeri olarak deniz kenarında harika bir manzarası olan Büyükçekmece Kafeist Bistro seçmiş. Kafe, ortam, süslemeler, ambiyans gerçekten hepsi çok güzel ve enerji doluydu.

kafeist bistro

Kafeist Bistro bizlere çok güzel ve çeşit çeşit kahvaltı masası hazırlamıştı. Patates kızartmasından, bal kaymağa, yumurtaya kadar her çeşit yiyecek vardı ve hepsinin tadı harikaydı. Eğer yolunuz Büyükçekmece'ye düşürse mutlaka uğrayıp denizi seyrederken birşeyler atıştırmanızı tavsiye ederim.



Neyse sizleri daha fazla kıskandırmayıp etkinlikte çektiğim resimlerle baş başa bırakıyorum :)


...

kafeist bistro
...

...

...

...


Esra'nın etkinliğinden benim yakaladığım bazı kareler işte böyleydi ne kadar keyifli ve eğlenceli geçtiğini sizde resimlerden anlamışsınızdır mutlaka :)

Buradan Esra'ya beni davet ettiği için çok teşekkür ediyorum onun sayesinde sosyal medya üzerinden konuştuğum ama bir türlü yüz yüze görüşme fırsatım olmayan arkadaşlarım ile sohbet etme fırsatım oldu :) 

Esra'ya daha nice başarılı etkinlikler gerçekleştirmesini temenni ediyorum ve onu kocaman öpüyorum :)

Bir sonraki postta etkinlikte bizler için özel hazırlanın hediyeleri paylaşacağım takipte kalın :)

.......................................................................

Etkinliğe katılan blogger arkadaşlarım;


Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. bu özel günümde benimle olduğun için teşekkür ederim canım :) nice etkinliklere olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım nice etkinliklereee :* :*

      Sil
  2. Cok guzel bir etkinlikmis canim :-)

    YanıtlaSil
  3. Enerji dolu bie etkinlik olmuş.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok güzel kareler yakalamışsın gerçekten :-))

    YanıtlaSil
  5. looks like an amazing event!

    lu | Coco & Louis

    YanıtlaSil

Yorum Gönder