Ana içeriğe atla

HC - Hair Care Complex Yorumları

Hair Care Complex


Herkese merhabalar,
Son dönemlerde ürün yorumlama kısmında biraz zayıf kaldım farkındayım ama düğüne son 20 gün kaldı ve aşırı derecede yoğunluk söz konusu hayatımda. Düğündü, kınaydı, gelinlikti derken bloga yazı yazmak değil instagrama resim bile atamıyorum :(

Neyse mini bir açıklamadan sonra gelelim konumuza. Bugün sizlere HC markasının bitkisel bakım kompleksinden bahsetmek istiyorum. Bu ürün dökülmeyi azaltıp, hızlı uzayan sağlıklı saçlara kavuşmayı vaat ediyor.

Benim bu ürün hakkında yorumlarıma gelecek olursak eğer. Ben bu ürünü çok düzenli kullanamadım. Aklıma gelince saçımın kuruduğunu, yıprandığını hissettiğim zamanlarda duştan önce kullanıp yaklaşık yarım saat saçımda beklettim.

Duştan sonra saçlarımın yumuşacık ve daha sağlıklı göründüğünü gönül rahatlığı ile söyleyebilirim. Özellikle bir dönem saç derimin kuruluğundan kepeklenme problemi yaşadım özellikle o dönem bu ürün saçıma çok iyi geldi. Saç derimin kaybettiği nemi kazanmasına yardımcı oldu böylelikle kuruluğa bağlı kepek problemim baya azaldı hatta neredeyse son buldu diyebilirim.

Daha sağlıklı saçlarınız varsa, daha parlak saçlarınız var demektir, bu üründe saçlarımı daha sağlıklı ve daha parlak görünmesini sağladı. Saçlarımda çok kırık olmasada o parlak görüntüyü hiç elde edemedim duştan sonra ortaya çıkan hep geçici parlaklıklar oldu ama bu ürün saç derime iyi geldiği için saçlarımda eskiye nazaran daha parlak ve canlı görünmeye başladı.

Saçların hızlı uzaması konusuna gelecek olursak eğer ben bu ürünü çok düzenli kullanmadığım için bu konuda sağlıklı yorum yapamayacağım. 

hair care

Kısaca ben bu üründen memnun kaldım neden derseniz saçtan arınması diğer yağlara göre daha kolay ve saçta yağlanma problemine neden olmuyor. Böylece daha kolay kullanım sağlıyor. Bittiği zaman yine bu ürünü alıp kullanmaya devam edeceğim. Zaten neredeyse bir şişeyi bitirdim diyebilirim. 

Ürünün satış fiyatı 55 tl,  pahalı gibi gelebilir ama boyut ve kullanım sıklığına göre ben fiyatının normal olduğunu düşünüyorum. Eğer detaylı incelemek yada satın almak isterseniz Hair Care sitesini inceleyebilirsiniz :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Bu ürün ciddi anlamda mucize bir ürün. Saç dökülmemi neredeyse bitirdi. Elektriklenmeyi zayıflattı. Küçük tüy şeklinde saçlar çıkarttı, bu da dökülme sebebi ile boş görünen noktaları doldurdu. Bir kadın için saç herşey, dolayısı ile de benim için mucize:)
    Şimdi ara ara önlem amaçlı kullanıyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten benimde çok beğendiğim ve memnun kaldığım bir saç bakım ürünü seninde memnun kalmana çok sevindm canım :)

      Sil
    2. Bende katılıyorum ufak ufak saç çıkartıyor bu ürün.Hemde saçları parlak gösteriyor ve dökülmeyide azaltıyor.Çok memnun kaldığım bir ürün oldu :)

      Sil
  2. Bende saç gür lakin parlak değil, kuru :) Bunu da listeme eklesem mi, bilemedim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kuru şaçların varsa mutlaka doğal yağlarla maske yapmalısın canım :)

      Sil
  3. denemediğim bir üründü ama sevgi dolu alıncaklar listesine eklendi :)
    yorumun için teşekkürler bazen yeni şeyler denemeden önce ya insanlar ne düşünüyorlarmış psikolojisine giriyorum yalan yok :)
    keşif etkinliğiyle geldim ve takibe aldım :)
    beklerim :)
    balinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende bir ürün alacaksam önce mutlaka kullananların yorumlarını okuyorum :)

      Sil

Yorum Gönder