Ana içeriğe atla

L'Oréal Paris Kahveli Şeker Peelingi


Herkese merhaba,
Bugün size ilk izlenimde beğenmediğim ama daha sonra çok hoşuma giden Loreal Paris markasının şeker peelingi serisinden yorgunluk karşıtı ile tanıştırmak istiyorum.
Bu ürün içerisinde bulunan kahve çekirdekleri ve şeker ile şişkinlik görünümünü azaltıp, cilde enerji kazandırmayı vaat ediyor.
Peeling; %100 doğal kaynaklı esmer, sarı ve beyaz şekerden oluşuyormuş. Bu içeriği sayesinde gözenekleri yoğun bir şekilde temizlediğini
 su ile temas ettiğinde eriyen şeker içeriği ile cildi nazikçe temizleyip, bebeksi bir pürüzsüzlüğe kavuşmanıza yardımcı olacağını vaat eden bir ürün.
İlk kullandığım zaman bence boşa para verdim hiç bir etkisi olmadı dedim kendi kendime.
Hem kokusu da aşırı şekerli gelmişti. Kısaca sevememiştim yani :) Aradan 3-4 gün geçince o kadar para verdim tekrar deneyeyim diyerek bir şans daha verdim.



Bu sefer cildimde daha süre beklettim ve dairesel hareketlerle tüm taneciklerin daha iyi nüfus etmesini sağladım. Yüzümü yıkadıktan sonra cildimin yumuşadığını ve daha canlı göründüğünü fark ettim.
Şimdi ise minimum haftada 1 gün düzenli olarak kullanmaya çalışıyorum.
Bu arada bu peeling manikür ve pedikür içinde harika. Elleri ve ayakları yumuşacık yapıyor.  Bence denemelisiniz :)
Bu arada hassas cilde sahip kişiler bence kullanırken biraz dikkatli olmalılar. İçerisinde bulunan şeker taneleri biraz iri ve sert bu nedenle hassas yapılı bir cildiniz varsa biraz hasar verebilir.
Kısaca düzenli bir kullanım ile cildinizin ölü derilerden arınmasına daha canlı ve bir görünüme kavuşmasına yardımcı olabilecek bir peeling.
İndirim dönemlerinde  21-23 Tl aralığında satılıyor.

Bence indirimli fiyat-performans olarak alınabilir bir ürün.

Öpüldünüz.

Yorumlar