Ana içeriğe atla

Bee Beauty Fırça ve Sünger Temizleme Şampuanı


Herkese merhaba, 
bugün sizlere çok severek kullandığım Bee Beauty markasının makyaj fırça ve sünger temizleme 
şampuanından bahsetmek istiyorum.
Benim cildim çok hassas, eğer fırça ve süngerlerimi sık sık temizlemezsem hemen sivilceye 
neden oluyor. Bu nedenle her hafta düzenli olarak yıkıyorum.
Bu şampuanda benim işimi çok kolaylaştırıyor. Hem fırça ve süngerleri tertemiz yapıyor
ve fırçalardan arındırmak için çok fazla uğraşmıyorsunuz, bir kaç suda hızlıca  durulanıyor.
Ben bittikçe alıp kullanıyorum. Hatta özellikle indirimde denk gelirsem yedeklemeye çalışıyorum.


Plastik, açılır kapanır bir ambalajı var. Ancak o kadar yoğun kıvamlı bir ürünki o minicik kapak 
deliğinden akmıyor bu nedenle ben başlığını çıkarıp akıtıyorum. Bu nedenle ambalajı konusunda 
ürün biraz başarısız oluyor.
Eğer bu tarz bir ürün arayışınız varsa Gratis mağazalarına bakıp denemenizi önerriim.
Alternatif olarak beyaz sabun önerenlerde oluyor ama ben hiç beyaz sabun kullanmadım. 
Daha öncede Dalin bebek şampuan ile yıkıyordum ama bu ürünle tanışında 
Dalin kullanmayı bıraktım☺️
Bir sonraki postta görüşmek üzere
Öpüyorum 😘😘
kiss

Yorumlar