Ana içeriğe atla

Hamileyim !!


Herkese merhaba,
Geçen postumda neden uzun zamandır blogda olmadığımı anlatmıştım. Şimdi ise size hamilelik serüvenimden bahsedeceğim.

Anne - Baba Olmak !

Anne baba olmaya aslında karar vermek bizim için çok zor olmadı. Önceleri evliliğimizde doğru zamanı beklemeye karar vermiştik. Zaman geçiyordu ve biz hazır olup olmadığımızı nasıl anlayacağımızı bilmiyorduk.
Birbirini seven, yıllarını birbirine vermiş bir çift ikisinin birleşiminden oluşan bir varlık ? Neden olmasın ki dedik. Artık hazır olup olmadığımızı anlayamayacağımıza karar vermiştik ve biz ailemize bir neşe kaynağı istiyorduk.

Öyle çocuk kolay olan birşey değilmiş, her istenildiğinde olmuyormuş bunu bu süreci yaşamaya başladığın zaman anlıyorsun. Yıllarca bir bebeği olsun diye uğraşan anne babaları o zaman anlıyorsun.

Ve ilk aydan başlıyorsun acaba hamilemiyim sorularını kendine sormaya...
 Bebek istedikten birkaç zaman sonra çift çizgiyi görmüştüm eşime sürpriz yaptım bu güzeli haberi sevdiklerimle paylaştım ama sonra birden kanamam başladı ve küçük mucizeyi kaybettik... Benim ilk defa duyduğum kimyasal gebelik kavramını öğrenmiş oldum.



O gün artık gebeliği akışına bırakmam gerektiğini anladım.  Bir sonraki ay hem iş hayatımız hemde özel hayatımız aşırı yoğun geçti. Aynı gün gidip gelinmek zorunda kalınan uçak yolculukları, aşırı yorucu geçen bir ayın sonunda hala regl olmadığımı fark ettim. Ama bir önceki ay kimyasal gebelik yaşamıştım adetimin düzensizleştiğini düşündüm ve hamile olma ihtimalini neredeyse hiç düşünmedim. 1 gün regl gecikince test yapan ben 10 gün sonra yapsam mı acaba diyerek testi aldım ve akşam testi yaptım. Çift çizgiyi gördüm evet hamileyim ama bu sefer hemen heveslenmedim yine kaybedersem düşüncesi sardı beynimi.

Ertesi gün kan tahlili yaptırdım ve betaHcg değerim yüksek çıktı ama iki gün sonra doktor testi tekrarlamamı istedi eğer bu değer yükseliyorsa o zaman evet kesin hamileyim demek oluyor bu..
İki gün sonra tekrarlanan testte değerin 2 katına çıktığını gördük evet bu sefer mucize içimde tutunmuş ve ben gerçekten hamileydim. Ama doktora gidip bebeği görene kadar eşim ile ben kimseye söylememe kararı aldık.

Bir kaç gün sonra doktorda bebeğin kesesini gördük 2 hafta sonra ise kalp atışlarını duyduk o zaman anladık ki mucizemiz bizimle ve benim içimde büyümeye başlamış bile :)

Şimdi bunları yazarken düşünüyor insan ve tek bir şey için dua ediyor.
Allah'ım sen bebeğimizi sağlıkla kucağımıza almayı ve anne, babası ile büyütmeyi nasip et...
Allah bu duyguyu yaşamak isteyen herkese nasip eder inşallah..

Kendinize çok iyi bakın ve asla umudunuzu kaybetmeyin :)


Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

Yorum Gönder