Ana içeriğe atla

11 Mart Çiçek Kadınlar Etkinliği



Uzun bir aradan sonra herkese merhaba :) Uzun zamandır sessiz bir şekilde sosyal medya üzerinden varlığımı belli ediyor bloga hiç yazı girmiyordum ama bu sessizliğimi Fatma arkadaşımın kadınlar günü etkinliği ile bozuyorum.


11 Mart günü Wish More otelde Fatma arkadaşım çok güzel bir etkinliğe imza attı bende bu etkinliğe davet edilen bloggerlardan biriydim. Hem çok güzel ağırlandım hemde blogger arkadaşlarımla sohbet ettim.


Otele ulaştığım zaman etkinliğin yapılacağı salonda tüm masalar harika güzel süslenmişti. Bu süslemelere imza atan ise @letsgopartee hesabını mutlaka incelemelisiniz.

Açık büfe kahvaltı ile bizi misafir eden Wish More otelinde çok güzel kareler ortaya çıktı. Şimdi bu güzel karelerle baş başa bırakıyorum sizi. Bu arada sosyal medya üzerinde çok daha fazla paylaşım var eğer merak ederseniz #tarcineventscicekkadinlar hashtagi ile etkinliği takip edebilirsiniz.




Canım arkadaşım Fatma her zamanki gibi çok uğraşmış ve bu etkinlik için çok emek harcamıştı. Etkinlik kozmetik ve lifestyle bloggerlarına yönelik olduğu için sponsor firmaları da o yönde seçmişti ve bizi bir sürü güzel hediye ile yolculadı.

Bu posttaki tüm bu güzel kareler @seherkunduroglu 'in eseridir. Bu güzel kareler için ona buradan teşekkür ediyorum :)
Ayrıca benimle eve gelen bir sürü sponsor firma vardı bu ürünleri sosyal medya hesabımda sık sık paylaşıyorum beni takip etmeyi unutmayın :) 
Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Çok güzel bir gün olmuş hepinizin yüzünden anlaşılıyor

    YanıtlaSil
  2. Canım iyi kji bizlerleydin çok teşekkürler sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder