Ana içeriğe atla

5 Blogger 1 Ürün : Rituel De Beaute

Rituel De Beaute

Herkese merhabalar,
Yaz geldiğinden beri tembellik yapıp blogla çok fazla ilgilenemediğimin farkındayım. Düzene oturtmaya çalışıyorum ama yeniden düzenli olarak ne zaman yazmaya başlayacağımı bende bilemiyorum :)
Bugun 5 blogger olarak sizlere Rituel De Beaute markasının bizlere denememiz için gönderdiği ürünlerden bahsedeceğiz.

Özellikle siyah nokta bandı ile meşhur olan bu markanın ekip olarak bizde bir çok ürününü denedik. Ama bugun gelen hediyeler arasından iki tane ürün seçip sizlere bu ürünlerden bahsedeceğiz.

İlk olarak Rituel De Beaute markasının en çok sevilen ürünlerinden biri olan siyah nokta temizleme bandından bahsetmek istiyorum. Ben çok fazla bant kullanamayı seven biri değilim, gözenekleri daha çok genişlettiğini düşünüyorum ama dönem dönem tabiki kullanmak zorunda kalıyorum. Bu nedenle bir çok marka denemişliğim vardır.


siyah nokta temizleme bantı

Özellikle yapışmayan dakikalarca boşa beklemek zorunda kaldığım bantlardan çok çekmişimdir. Ama bu bant kullanımı kolay ve gerçekten başarılı sonuçlar elde etmenizi sağlıyor. Bandı sökerken canınızı çok acıtmıyor ama gözenekleri çok güzel temizliyor.
Bu nedenle eğer siyah nokta bandı arasanız ben bu ürünü size tavsiye edebilirim. Yanlış bilmiyorsam Bim marketlerde bu marka satışta :)

ısıtıcı bant

Anlatmak istediğim bir diğer ürün size, bayanların özel günlerinde yaşadığı ağrıyı sıkıntıyı azaltmak için tavsiye edilen Isıtıcı Bant. Özellikle özel günlerinde sıcak su torbasından ayrılamayanların çok beğeneceği bir ürün. Çantanıza atıyorsunuz baktınız ağrı artmaya başlıyor hemen bandı takıyorsunuz ve ağrınız azalmaya başlıyor. Sıcaklığı canınızı yakmayacak ama sizi rahatlatacak seviyede. Bu nedenle gerçekten özellikle özel günlerimin ilk günlerinde kurtarıcım oldu diyebilirim.

Eğer bu ürüne denk gelirseniz ve sizinde benim gibi şikayetleriniz varsa bence bir deneyin derim :)

Diğer blogger arkadaşlarımın yorumlarını okumadan geçmeyin :)

 İlken'in yorumları için Cadininİkizi Bloguna.
İlke'nin yorumları için İlkee.com'a
Pınar'ın yorumları için Miss Poine Bloguna
Özlem'in yorumları için  Ozinin Makyaj Böcesi Bloguna.
bakmayı unutmayın :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Isıtıcı bandı henüz deneyemedim ama çok merak ediyorum. Bende sıcak su torbasını eksik etmeyenlerdenim zaman zaman olsa da :) Burun bandı hepimizden geçer not almış anlaşılan :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Burun bandını bende kullanıyorum ve çok memnunum.Hem fiyatı uygun hemde güzel temizliyor:)

    YanıtlaSil
  3. Guzel bir yazi olmus ama regl zamanlarinda yumurtaliklara sicak su torbasi , bu tarz bantlar cok zararli. Su torbasini ayak altina koymak en dogrusu :)

    YanıtlaSil
  4. It's just amazing post about mascara,.
    under eye patches

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blog keşif etkiniğinden geliyorum. takipteyim sizleride beklerim. http://dogamucizelerii.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Sizi blog keşif etkinliğinden takipteyim bana da beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Rituel burun bandını bende kullanıyorum memnunum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder