Ana içeriğe atla

2016’nın Moda Trendleri



Moda Trendleri

Bu yıl ne giyineceğimi düşünürken oldukça tereddütteydim. Gardırobumu yenilemek ile eski kıyafetlerimi tekrar kombine etmek arasında gidip geliyordum. Bir yandan da Instagram gibi sosyal medya sitelerindeki moda sayfalarını takip ediyor ve karar vermeye çalışıyordum. Ancak karar vermekte oldukça zorlandım ve Google’da biraz araştırma yapmanın faydalı olacağını düşündüm.
2016 yılının modası hakkında araştırma yaparken başta pek işime yaramayacak sayfalara rastladım. Podyumlarda sergilenen kıyafetler güzel elbette ancak onları gündelik hayatta giymem mümkün görünmüyor. Tarzımı bu pahalı ve radikal kıyafetler ile oluşturmam pek mümkün değil. Ancak “Şık ve Güzel Görünmek İsteyen Kadınlar İçin 2016’nın Moda Trendleri” başlıklı bir görsele rastladım ve oldukça yardımcı oldu.
Oldukça anlaşılır bir dilde hazırlanmış olan bu görselde 2016 yılında hangi kıyafetlerin moda olduğu hakkında bilgi veriliyor. Açıkçası bu yıl ne giyeceğim hakkında kara kara düşünürken Hepsiburada.com tarafından yayınlanan görsel sayesinde birçok fikir edindim. Oldukça rahat ve ucuz kıyafetlerle şık bir tarz yaratabileceğimi bu sayede öğrenmiş oldum.
Bol pantolonlar ve elbiseler görselde ön plana çıkıyor. Bu tür kıyafetlerin yaz aylarında daha rahat olduğunu belirtmeliyim. Dar pantolonlar nispeten şık ve çekici görünüm sunsa da, yaz mevsiminde oldukça rahatsız ediyor. Ancak görsel sayesinde bol kıyafetlerin 2016 yılında moda olduğunu öğrendim. Stilimi rahatlıkla buluşturmak için hiçbir çekincem yok.
Görselde eskiden moda olan kıyafetlerin yeniden revaçta olduğuna da değiniliyor. Asimetrik elbiseler buna örnek gösterilebilir. Bu kıyafetler 80li ve 90lı yıllarda modaydı. Özellikle gece etkinliklerinde ve özel davetlerde iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum. Önümüzdeki günlerde gitmem gereken birkaç özel davet var ve ne giyeceğime bu görsel sayesinde karar verdim. Asimetrik bir elbise üstümde oldukça şık duracak.

Gardırobumu tamamen boşaltmak gibi bir planım vardı ama görsel sayesinde edindiğim fikirler beni bundan vazgeçirdi. Anladım ki modaya uymak ve güzel görünmek için pahalı kıyafetler gerekmiyor. Uyumsuz renkler ve eski kıyafetlerle de harika bir stil yaratılabiliyormuş. Hepsiburada'nın moda ekibine verdiği öneriler ve fikirler için çok teşekkürler!



Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Bol pantolonlar hem rahatlık hem de görünüş açısından çok hoşuma gidiyor, bir de bol paçalı günlük tulumlar şahane :)

    YanıtlaSil
  2. püsküller bayağı moda oldu gerçekten. bu arada keşif etkinliğinde buldum sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler:) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder