Ana içeriğe atla

Limonian - Silk Body Peeling

Limonian - Silk Body Peeling
 Selamlar herkese,
kısa bir aradan sonra herkese merhabalar bugün sizlere Kore kozmetik markalarından biri olan Limonian markasının Silk body peeling ürününden bahsetmek istiyorum sizlere. Bu ürün bana yaklaşık 2-3 hafta önce Limonian firması tarafından denemem için yollandı.

Öncelikle ben ürünü gördüğüm sıradan bir peeling olduğunu düşündüm. Duş alırken lifin üzerine döküp vücuda sürülen ve köpüren bir ürün sandım ama yanılmışım. Ürün bildiğimiz vücut peelinglerinden gerçekten çok farklıymış.

Limonian - Silk Body Peeling


Nesi farklı derseniz bir kere ürün köpüren, tanecikli yapıda değil. Şeffaf ve vücudunuza sürdükçe sanki kese yapmışsınız gibi vücudunuzdan ölü deri hücreleri çıkıyor.
İlk kullandığım zaman bu ne biçim bir ürün dedim ne köpürüyor ne tanecikli yapıda acaba bozuk mu diye düşündüm ama vücudumu ovaladıkça ortaya çıkan ölü deriler beni çok şaşırttı.

Özellikle dirsek ve diz kapağındaki kararmış ölü deriler için çok etkili bir peeling.  Eğer kuru bir cildiniz varsa haftada ya da 2 haftada 1 kullanmanızı tavsiye ederim çünkü hafif kuruluğa neden olan bir ürün. Ama yağlı ve pul pul dökülen cilt tipleri için vazgeçilmez olur :)


Ürün 200 ml boyutta, plastik ambalaja sahip bir ürün. Kokusu çok hafif rahatsız etmeyecek bir peeling.
Ürün daha detaylı incelemek ve satın almak isterseniz eğer buraya tıklamak yeterli :)
Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. şu minik minik sivilcelerden bir kurtulsam da gönül rahatlığı ile bir peeling yapabilsem, deneyeceğim ama biri kuruyor diğeri cıkıyor :) bende anca okumakla kalıyorum peeling yazılarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh o minik sivilceleri bilmez miyim :( Bak ben http://www.mehtapslifestyle.com/2015/04/acnecinamide-jel-krem-yorumlarim.html buradaki ürünü yüzümdeki minik sivilceler için kullanmıştım ve gerçekten çok memnun kaldım denemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  2. ben karar veremedım bu tarz ürünler cidden işe yaryor mu yoksa sadece kandırmaca mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canım bu biraz beklenti meselesi benim çok büyük bir beklentim yoktu ancak hamama gidip kese yaptırmışım gibi çıkan ölü deriler beni çok memnun etti açıkcası :)

      Sil

Yorum Gönder