Ana içeriğe atla

Yok Devenin Bale Papucunun Metal Yan Bağcıkları





Selamlar,

Bu bir ne oluyoruz ya yazısı. Bu bir ülke nereye gidiyor ya yazısı. Bu bir sitem yazısı, bu bir karanlık yazısı, bir geleceği görememe yazısıdır. 

Eskiden yurt dışında yaşama ya da ne bileyim doğum için Amerikaya giden ailelere çok kızardım. Neden biz onlara gidelim onlar bize gelmek için can atsın onlar vatandaşlık almak istesin derdim. 3 tarafı denizlerle cevrili 4 mevsimi bir arada yaşayan nice güzelliklere sahip olan bu ülkemi neden başka ülkelere tercih edeyim diyerek çok kızardım. Ama şimdi hak veriyorum çocuğunu yurt dışında dünyaya getiren anneye, şimdi hak veriyorum çalışmak için okumak için yurt dışına giden insanlara. Bizi duruma sürekleyen insanlar, devlet adamları utansın...


Ülkemizi yaşanmayacak hale getiren ve hala yaptıklarını savunan insanlar utansın... 

Kim derdiki bir devlet adamı hakkında kaset çıktığı için youtube kapanacak... Sen bu kaseti ortaya koyacak hareketi yapmadan önce düşünseydin senin yaptıklarının cezasını neden bu halk çekmek zorunda. (Bu ve bunun gibi bir sürü şey sayabilirim youtube, twitter gibi durumlar hakkında ama susmayı tercih ediyorum ben sesimi sandıkta gösterme taraftarıyım.)

En çok kızdığım nokta ise herşey ap açık ortada iken hala susan ve hala haklı olduğunu savunan körleşmiş gözlere, sağırlaşmış kulaklara, kullanılmadığından körelmiş beğinlere Yok Devenin Bale Papucunun Metal Yan Bağcıkları diyorum...

Ama şu unutulmamalıdır bu ülkede ilk okuldan beri öğrenilen, zorla öğretilen bir kural var vardır. O da yasaklar çiğnenmek içindir...





Yorumlar