Ana içeriğe atla

L'Oréal Paris - Skin Perfection Serisi


Selamlar,

Bugün size uzun zamandır kullandığım Loreal Paris markasının Skin Perfection Serisinin günlük nemlendiricisi ve serumu hakkında yorumlarımı paylaşacağım. Bildiğiniz gibi bu serinin birde BB kremi var ancak ben çok fazla fondoten yada BB krem gibi ürünler kullanmadığım için ben almadım. Gelelim bu ürünler hakkındaki yorumlarıma.




Yukarıdaki resimde de gördüğünüz gibi ürün gayet kaliteli ve görsel açıdan tatmin edeci bir tasarıma sahip. Serum pompalı cam bir şişede bize sunulmuş. Günlük nemlendirici ise yine cam ve pembe bir kutu içerisinde satışa sunulmuş.

Öncelikle ürünlerin vaat ettiği özelikler;

L'Oréal Skin Perfection nemlendirici bakım kremi, cildin kalitesini artırmak ve cildi düzgünleştirmek için içeriğinde Perline - P ile zenginleştirilerek geliştirilmiş bir formüle sahip. Bir hafta içinde gözeneklerde sıkılaşma, ciltte ipeksi his ve 1 aylık kullanımda cilt tonunu eşitleme, kusursuzlaştırma, yumuşatma ve 24 saat nemlendirme sağladığını vaat etmiş.

Benim ürün hakkındaki yorumum ise, gözeneklerimde sıkılaştırma olmadı eğer olduysa bile çok gözle görülür bir fark olmadıki ne yazıkkı ben geniş gözeneklere sahibim. Cilt tonunu eşitlemeye yardımcı oldu tabiki bir mucize yaratmadı ama gerçekten cildimdeki renk tonunda bir canlılık, sabah uyandığımda belli bölgelerde oluşan kızarıkların giderilmesinde çok faydası oldu. Ben günlük nemlendiriciden gerçekten çok memnun kaldım.

L'Oréal Skin Perfection cilt kusursuzlaştırıcı serumun formülü Perline - P  ve LR2412 ile zenginleştirilmiş. Gözenekleri sıkılaştırma, cilt tonu homojenliğini sağlama, cildi düzgünleştirme ve güzelleştirme vadediyor. 
Benim serum hakkındaki yorumum ise, ben nemlendiriciyi kullanmadan önce kullandım. Nemlendiricinin etkisini arttırdımı bilmiyorum ama cildim bu ürünleri çok rahatlıkla emdi herhangi alerjik bir durum yada cildin ürünleri kusması gibi bir durumla karşılaşmadım.




Özet olarak benim bugüne kadar kullandığım en güzel ve en etkili menlendirici ve serumdu. Bu ürünleri neredeyse bitirdim tekrar almayı düşünüyorum. Özel günlerde yapılan Watsons ve Gratislerden çok uygun fiyata edinebilirsiniz.




Yorumlar