Ana içeriğe atla

Çeyiz Alışverişi #1 : Arzum Mutfak Robotu





Selamlar,

Kendimden kısaca bahsetmem gerekirse asker yolu gözlüyorum Allah'ın izni ile sevgilim dönünce nişanlanmayı planlıyoruz bu nedenle yavaştan çeyiz işlerine el atmaya başladım.

Artık kıyafetten çok ev eşyalarına ütülere tabaklara çanaklara bakar oldum :) Baya hoşuma gitmeye başladı çeyiz işleri bende sizlerle çeyiz alışverişimi anlatayım dedim.

Geçen gün esse'de kadınlar günü indirimi vardı bende dayanamadım Arzumun Mutfak robotunu aldım. İndirimsiz fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 290 Tl gibi bir rakamdı ben indirimle birlikte 190 Tl'ye aldım. Ürüne buradan bakabilirsiniz. İndirimle bile pahalıya almışım aslında çünkü geçen gün Gittigidiyor'dan mail geldi aynı ürün 149 tl gibi bir fiyata satılıyordu. Azıcık kazıklanmış gibi oldum ama ne yapalım kısmet :)

Sırada ütü almayı planlıyorum kazanlı ütülerden almak istiyorum aslında ama bakalım daha net karar vermedim alırsam sizinle paylaşırım :)

Bu arada ben kırmızı rengini aldım resimdekinden daha güzel rengi :)






Yorumlar