Ana içeriğe atla

Favori Ürün Yazım #1

Selamlar,

İlk kozmetik yorumum ve ilk favori ürünüm postumu yazmış bulunuyorum. Umarım yazdıklarım okuyanlar için yararlı olur.

Benim makyajda olmazsa olmazlarımdan biri eyelinerdır. Günlük makyajımda da, gece makyajımda daimi makyaj üyemdir kendileri. Benim göz kapaklarım gün içinde yağlanma yaptığından sürdüğüm eyeliner göz kapağıma bulaşır eğer far sürmüş isem birikme yapar buda tabiki kötü bir görüntüye sebep olmakta. Bu nedenle her çeşit eyeliner yani likit, krem ya da kalem tarzı ürünleri denedim bağzılarınden memnun kaldım bağzılarını çöpe attım. 

Şimdi bahsedeceğim ürün resmen benim vazgeçemediğim hem uygun fiyatlı hemde yüksek performanslı üründen bahsetmek istiyorum.

Ürünün adı, Valentina Eyeliner. Biliyorum adını muhtemelen hiç duymadınız resmini hiç görmediniz ama aslında sürekli uğradığınız bir mağazadan ediniyorum ben bu ürünü nereden mi Gratis'den :)

İnanmamış olabilirsiniz ama evet Gratislerden bu ürüne ulaşabilirsiniz hatta yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 5.75 gibi birşeydi. Bu ürün gerçekten harika alın pişman olmayacaksınız. Neyse çok konuştum işte resimler :)






Gördüğünüz gibi likit bir eyeliner ve simsiyah ve bence sürümüde gayet kolay ister ince ister kalın bir çizgi halinde sürebilirsiniz.


Rengin ne kadar koyu olduğu resimden de görülüyor.

Umarım sizde alır ve memnun kalırsanız. Eğer kullanıyorsanız ya da bu yazıda görüp aldıysanız bu posta yorum olarak bırakırsanız beni mutlu etmiş olursunuz.



Yorumlar