Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : HC - Hacim Şampuanı Yorumları

hacim şampuanı

Herkese selamlar,
Uzun zaman sonra 4 blogger 1 ürün yazı dizilerine kaldığımız yerden devam etme kararı aldık. Biz grup olarak ortak blog yazılarını çok özledik siz bizi özlediniz mi ? :)

Ve yeni ay ile ilk yazımız için HC markasının şampuanına yer verdik. Hc markası benim çok önceden bir blogger etkinliğinde tanışma fırsatı yakaladığım bir marka ve uzun zamandır mutlaka en az bir ürününü saçlarımda kullanıyorum. Daha önce  HC Complex ve Ovex ürünlerini kullanmış blogumda sizlerle paylaşmıştım. Kullandığım bu iki üründen de çok memnun kalmıştım şimdi ise HC markasının şampuanını kullanma fırsatı yakaladım.
Benim düz, hacimsiz, deyim yerindeyse pırasa gibi saçlarım var. Yıllardır her türlü hacim veren ürünü denemiş ve hiç bir zaman beni tatmin eden bir sonuca ulaşamamıştım.
HC Hacim Şampuanı ile tanışana kadar zaten diğer hacim veren ürünlerin hiç işe yaramadığını tam olarak fark ettim.

şampuan

Bu şampuan aradığım hacim ve dolgunluğu bana kazandırdı. Hatta annem bile saçına her ne yapıyorsan yapmaya devam et çok gür görünüyor dedi halbuki saçlarımı Hc şampuan ile yıkamaktan başka hiç birşey yapmıyordum. Belki size bu iddalı yazılar inandırıcı gelmeye bilir ama gerçekten hacimli bir saça sahip oldum. Tabi bu kadar güzel sonucun negatif yanlarıda oldu.
Mesela saçlarım çok sertleşti ve kurudu. Sertleşen saçlarımda tabiki yıpranmaya başladı, saçlarımı taradıkça kırıldığını resmen çatur çutur seslerden fark ettim. Ama bu sorunuda Ovex saç kremi ile çözmeye çalıştım. Yeterli nemi sağlamasada saçlarımın aşırı kuruluğunu giderdi.
Ee ne demişler her güzel şeyin kötü yanı mutlaka oluyor.

ovex

Bu arada benim saçlarım kepeklenmeye ve yağlanmaya çok meyilli bir yapıya sahip farklı kullandığım şampuanlar kepeklenme ve yağlanma problemine neden olabiliyor ama bu şampuanda böyle bir sıkıntı yaşamadım.

Kısaca bu şampuan hacim konusunda gerçekten çok başarılı ama dediğim gibi saçlarım çok sertleşti ve kurudu bunun haricinde gerçekten vaatlerini yerine getiren bir şampuan.

Eğer sizin saç tipiniz yağlı ise İlken'in Bloguna,
Kuru ve normal şaçlar için ise, İlke'nin Bloguna,
Kuru ve yıpranmış saçlar için Pınar'ın bloguna uğramayı unutmayın :)

Bir sonraki 4 Blogger 1 Ürün postlarında görüşmek üzere :*

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. Sertleştirmese tam olacakmış demek ki :) Aslında haftanın 1-2 günü bunu, diğer günler daha farklı bir ürünle denesen nasıl olurdu ki?

    Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında 2 farklı şampuan kullanılar bilir ama bu daha kötü etkiyede neden olabilir denemek lazım :)

      Sil
  2. Herkes saçlarından mutlaka şikayetçi,iyi bir ürün bulunca nasıl mutlu oluyoruz ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya en değer verdiğimiz şeyler saçlarımız ne yapalım iyi ürün bulunca mutlu oluyoruz :)

      Sil

Yorum Gönder