Ana içeriğe atla

Bitti Diye Üzüldüklerim :)


Selamlar Blogcanlarım,
Bugün sizlerle bitti diye üzüldüğüm bir nevi son zamanların favori ürünlerden bahsetmek istiyorum.

Ben çok kolay ürün bitirebilen ve bağlanabilen biri değilim bir ürünü beğensemde bazen sırf başka ürün deneme meraktım aynı ürün yerine başka bir ürün tercih ediyorum. Evet bunun iyi bir özellik olmadığını biliyorum ama yeni ürünler denemeyi seviyorum :)

Gelelim ben son zamanlarda favori ürünlerime hatta bittikçe aldığım ürünlere :)

1- Essence PureSkin Tonik : Ben tonik kullanmayı genelde sevmeyen daha doğrusu tembelliğimden atladığım bir cilt temizleme aşamasıydı ta ki bu ürünle karşılaşana kadar. Resmen ben bu ürüne bayıldım. Cildimi ferahlatırken, fazla yağdan arındırıp, cildimdeki yağdan parlayan görüntüyü söküp atıyor. Bu şişe şuan bende bitti geçen gün Gratis'e baktım bulamadım ilk gördüğüm yerde alacağım.


2- Maybelline Rocket Maskara: Bu maskara plastik fırçalı ve gerçekten aldığım günden beri elimden düşmeyen tam bir favori ürün oldu. Neden derseniz kirpiklerimi en dibinden tek tek ayıran ve upuzun gösteren bir maskaraydı. Kötü yönü yokmuydu elbette vardı günün sonuna doğru kaş altıma siyah renk bulaştırıyordu ama olsun kendisi ile biz uzun süre aşk yaşadık. Normal fiyatı 20 tl civarı ama ben indirimi bekliyorum indirim dönemi %50 ya kadar fiyatı düşebiliyor.

3- Klorane Kuru Şampuan: Çok fazla kuru şampuan kullanan biri değilim daha önce elidor markasının kuru şampuanını almıştım ve hala bitmedi. Bu kuru şampuanda deneme boy olarak bir etkinlikte hediye edilmişti bunu kullandıktan sonra Elidoru bir köşeye alttım. Gerçekten bu ürün çok başarılı kesinlikle saçta beyazlık bırakmıyor ve çok güzel hacim sağlıyor bu yüzden büyük boyunu almaya karar verdim.
kil maskesi

4- Moshos Garden Clay Mask: Gelelim Glam Glow maskelerimin papucunu dama atan ürüne. Bu kil maskesi cildimi arındırırken, kurutmuyor sivilcelerimi söndürüyor kızarıklıklarını alıyor. Cildimi fazla yağdan arındırıyor. Diğer kil maskelerinin aksine cildimi kurutmuyor ve germiyoru bu nedenle favori maskelerimden biri her hafta 1 kere banyodan önce temiz cildime uyguluyorum ve kurumasını bekliyorum daha sonra cildimi bol su ile arındırıyorum gerçekten kullandığım en başarılı kil maskesi diyebilirim.

5- Evinal Göz Makyaj Temizleyicisi: Göz makyaj temizlecileri kullanmaktan nefret eden, o yağlı histen hoşlanmayan biri olarak bu ürünü tek geçerim. En ağır göz makyajını bile çok başarılı şekilde çıkaran ve yağlı his bırakmayan bu ürün gerçekten çok harika. Buradaki postumda detaylı şekilde açıklamıştım okumak isterseniz tıktık.

6- Cyrene Güneş Koruyucu: Bu ürün aslında deneme boy olan bir ürün ama bu minicik boy bile bana aylarca yetti. Sadece yüzüm için kullandığım 30 faktörlük bu güneş koruyucuyu gönül rahatlığı ile kullandım. Yağlı olan cildimi kesinlikle daha fazla yağlandırmayan aradığım güneş koruyucularından biri. Ahh canım neden bittin dediğim, en bol deneme boy ürün ödülünü verdiğim bu güneş koruyucuyu kesinlikle tavsiye ediyorum. Elimdeki güneş koruyucu kremler bittiği anda bu ürün hemen alınacak :)
çay ağacı yağı

7- Çay ağacı yağı: Benim bittikçe aldığım gerçekten asla vazgeçmediğim tek ürün çay ağacı yağı. Cildimi ferahlatan, fazla yağdan arındıran, gözeneklerimi sıkılaştıran beni ben yapan tek ürün :) Herkese tavsiye ettiğim bir ürün :) 


İşte benim favori ürünlerim bunlardı. Bu ürünler arasında favorim dediğiniz ürün ya da bunun yerine bunu kullan dediğiniz ürün varsa mutlaka yorum olarak bırakın :* :) 

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara
twitter instagram facebook google mail

Yorumlar

  1. çay ağacı yağını ilk defa duydum deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Great make-up haul, Maybeline is always a good idea ;)

    besos,
    M
    The Flower Duet

    YanıtlaSil
  3. Great!

    kiss
    food&emotions
    http://fefoodemotions.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  4. Çay ağacı yağını nasıl kullanıyorsun merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parmak uçlarına damlattığım yağı tampon hareketlerle sivilceli bölgelere uyguluyorum canım :)

      Sil
  5. çay agacı yagını ilk kez duydum canım umarım kolay bulabilirim:) yazın için eline sglık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder